Smartcom

Το Smartcom αποτελεί την συνισταμένη της ώριμης και πολύχρονης συνεργασίας της Σέβης Μόσχου και του Άρι Αρσένη.

Συνισταμένη που από την μια μεριά αποτυπώνει την σύγκλιση των επαγγελματικών μας δρόμων και από την άλλη την βαθειά μας ενασχόληση με τον πυρήνα της κοινωνίας της πληροφορίας, όπως έχει διαμορφωθεί στις μέρες μας.

Κοινός παρονομαστής μας στην προσέγγιση και δημιουργία της επαγγελματικής μας δραστηριότητας μας αποτελεί η κατανόηση των αναγκών τόσον του έργου αυτού καθεαυτού, όσο και το αίσθημα ικανοποίησης του κάθε πελάτη μας από το αποτέλεσμα, ως σημαντικό μέρος της προσωπικής του έκφρασης.

Θεωρούμε πως η αποτελεσματική επικοινωνία αποτελεί ένα αδιάρρηκτο και συμπαγές σύνολο συστατικών και δραστηριοτήτων που εναρμονίζεται με την ανθρώπινη λειτουργία, παρά ένα κομμάτι του παζλ εργαλείων και διαδικασιών ενός μηχανισμού.

Αυτό αποτελεί το σκεπτικό μας όσον αφορά στην συνολική προσέγγιση του έργου σε όλες του τις παραμέτρους -από τον χαρακτήρα του έως την αποτελεσματική του λειτουργία- με αποκλειστικό σκοπό την διασφάλιση της αρμονικής συνύπαρξης μορφής και περιεχομένου.

Άρις Αρσένης

Μετά από την πολυετή δραστηριοποίηση και εμπλοκή του από θέσεις ευθύνης και συμμετοχής σε μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς, ο Άρις Αρσένης ασχολείται με την συνολική διαχείριση εικόνας και περιεχομένου με σκοπό την διασφάλιση της αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας. 

Γνώστης των δυνατοτήτων της Πληροφορικής, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει, με διακεκριμένους συνεργάτες, μηχανισμούς και εφαρμογές για το σύνολο των διαδικασιών παραγωγής ολικής ποιότητας του εκδοτικού έργου, με σεβασμό τόσο στο περιεχόμενο, όσο και στον τελικό αποδέκτη.

Σέβη Μόσχου

Από τα φοιτητικά της χρόνια στην Αρχιτεκτονική, η Σέβη Μόσχου αποκτά στενότατη σχέση με την Πληροφορική, που τότε βρίσκεται στα πρώτα της βήματα, γεγονός που της επιτρέπει αρχικά να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στον βιομηχανικό σχεδιασμό και αργότερα στις απαιτήσεις των αρχιτεκτονικών εφαρμογών που δημιουργεί η οικονομική ανάπτυξη της προηγούμενης δεκαετίας.

Η ανάγκη των πελατών της για την έντονη παρουσία τους στις αγορές που απευθύνονταν, αποδείχτηκε μονόδρομος στην γενικότερη εμπλοκή της αρχικά στην επικοινωνία και αργότερα στην διαδικτυακή επικοινωνία συνολικά.